Založ si blog

V nebi je vždy krásne

 Išla len za svojim hlasom

za reálnym šťastím
s celkom triezvym pohľadom
a len skromným očakávaním.

 

Cestou k šťastiu to nazvala
s nádychom a nádejou
k oblakom už nie sama vyletela
až kým sa nestretla s prekážkou.

 

Opäť bola v nebi a v ešte lepšom
milovala to tam ako nikde inde
no diery sú aj v oblakoch
a hrozí, že nimi niekto spadne.

 

Nepadali však, držali sa a leteli
nekonečne dlho a bolo to krásne
až do momentu než sa pustili
a ich dlane zrazu zostali prázdne.

 

V nebi je vždy krásne
no je preplnené
neboli tam večne
a to nie je spravodlivé

 

Zrazu padala sama a to ju desilo
žiadne krídla, ktoré by ju niesli
len strach samota a smútok…
žiadne hlasy čo by jej našepkali.

 

Stále sa snažila ísť opačným smerom
no padala prirýchlo dole…
až nakoniec to skončilo pádom
a ten pád ju zabolel.

 

No teraz stojí na nohách
neletí, no ani nepadá
teraz vie, čo je chôdza
a z plných pľúc dýcha.

 

A v nebi je vždy krásne
ale nebudeš tam večne
je to tam preplnené

A ceny sú priveľké.

 

Časť mňa

29.01.2015

Milí moji budúci fanúšikovia. Venujem tento príspevok vám, lebo už teraz vás mám rada 🙂 Už od mala som mala nutkanie niečo tu za sebou zanechať. Myslela som, že najlepšie to dokážem knihou. A nezačala som písať len jednu. Mojou prvotinou bola kniha o Alici – mladom dievčati, ktorému zabili otca, ona si našla svoju prvú lásku a na koniec zistila, že vrahom bol [...]

Nečakané turbulencie

23.09.2014

Práve som prišla z práce a mám chuť vám povedať, čo sa mi dnes stalo. Tak si predstavte takúto scénu. Let z Osla na Chaniu (Grécko). Posádka už dokončila prvý servis, aj duty free servis a teraz po niekoľko minútovej prestávke nastavujú trolík na druhý servis. Pekne ukladajú malé flaštičky a prechovky, krabičky s čipsami, naberú si horúcu vodu a vyberú sa do [...]

Za nákupmi do Londýna

22.09.2014

Tak máme naplánovaný výlet do Paríža. Moja mamča má narodeniny a tak sme sa so sestrou rozhodli splniť jej asi celoživotný sen a zobrať ju na „ajfelovku“ a ranajkovať pravé francúzske „cronsanty“ (ako to ona volá 🙂 ). Lenže kedze Paríž má to svoje vlastné a krásne čaro, vyžaduje sa nové oblečenie, topánky, kabát, kabelka, nejaké tie doplnky.. A tak sme [...]

Žilina, polícia, riskantná jazda

Sedemnásťročného mladíka pri riskantnej jazde zastavili až policajné výstrely

27.04.2024 22:24

Vodič BMW na výzvy na zastavenie nereagoval, policajti museli použiť varovné výstrely.

Jaroslaw Kaczyński

Líder opozičnej PiS Kaczyňski: Kandidujeme do europarlamentu, aby sme odmietli Green Deal

27.04.2024 22:09

Európska zelená dohoda bude podľa Kaczyńského pre Poľsko znamenať i čoraz vyššie ceny energií, ale aj nárast cien "prakticky vo všetkých oblastiach".

žralok belavý, belasý, žralok modrý

Britského turistu zranil v Karibiku žralok, útočil len desať metrov od brehu

27.04.2024 20:00

Šesťdesiatštyriročný britský turista skončil na jednotke intenzívnej starostlivosti, keď ho pri severnom pobreží karibského ostrova Tobago napadol žralok.

elektronický monitoring osob, náramky,

Elektronický náramok malo od roku 2016 na sebe 2097 osôb

27.04.2024 17:19

Ministerstvo spravodlivosti SR od januára 2016 odsledovalo 2097 osôb s elektronickým náramkom.

shamy

someday you will find me in a champagne supernova in the sky..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 38642x
Priemerná čítanosť článkov: 3864x

Autor blogu

Kategórie