Založ si blog

Pre Brata

 

Odraz v tme zakryl skutočnosť.

Myslela som, že som to zvládla.

Ale pod lampou už viac nie je svetlo,

A zadná bránka je zatvorená…

 

Kopa slov zostala visieť v priestore.

Už ich nikto nestihol povedať.

A mnoho zážitkov sa stratilo v čase,

A už ich nemá kto zažívať.

 

Toľko vecí, a toľko slov…

Toľko dní, toľko rozhovorov…

Neviem spočítať chvíle s tebou,

Nedokážem sa vyrovnať s rozlúčkou…

 

Ozvena v tichu zastrela radosť.

Viac nepočuť hlas, čo liečil slzy.

Dnes zvažujem radšej každý svoj krok,

Poučilo ma, že ty tu už nie si…

 

Zatvorená dlaň, čo chladne v tichu.

Neprítomný výraz rozochvieva telo.

Len myšlienka zostala tu na pamiatku,

Snaží sa prekryť to, čo sa stalo…

 

Keď posledný lúč zapadol a navždy sa stratil….

Posledná kvapka dopadla a dážď sa viac nevrátil….

Posledné slovo vyšlo mu z úst…

Posledná myšlienka prebehla mu hlavou…

Časť mňa

29.01.2015

Milí moji budúci fanúšikovia. Venujem tento príspevok vám, lebo už teraz vás mám rada 🙂 Už od mala som mala nutkanie niečo tu za sebou zanechať. Myslela som, že najlepšie to dokážem knihou. A nezačala som písať len jednu. Mojou prvotinou bola kniha o Alici – mladom dievčati, ktorému zabili otca, ona si našla svoju prvú lásku a na koniec zistila, že vrahom bol [...]

Nečakané turbulencie

23.09.2014

Práve som prišla z práce a mám chuť vám povedať, čo sa mi dnes stalo. Tak si predstavte takúto scénu. Let z Osla na Chaniu (Grécko). Posádka už dokončila prvý servis, aj duty free servis a teraz po niekoľko minútovej prestávke nastavujú trolík na druhý servis. Pekne ukladajú malé flaštičky a prechovky, krabičky s čipsami, naberú si horúcu vodu a vyberú sa do [...]

Za nákupmi do Londýna

22.09.2014

Tak máme naplánovaný výlet do Paríža. Moja mamča má narodeniny a tak sme sa so sestrou rozhodli splniť jej asi celoživotný sen a zobrať ju na „ajfelovku“ a ranajkovať pravé francúzske „cronsanty“ (ako to ona volá 🙂 ). Lenže kedze Paríž má to svoje vlastné a krásne čaro, vyžaduje sa nové oblečenie, topánky, kabát, kabelka, nejaké tie doplnky.. A tak sme [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

shamy

someday you will find me in a champagne supernova in the sky..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 38605x
Priemerná čítanosť článkov: 3861x

Autor blogu

Kategórie