Založ si blog

Víla vo mne

 

Na dni keď lietala pozerá
keď krídla do šírky rozpínala

Z tých spomienok silu naberá

V tých spomienkach je navždy mladá

 

Na dni krásne úsmevmi zaliate
na tie radosti, ktoré zostali tu do dnes

Na nádherné chvíle časom zabudnuté
na poklady, ktoré už navždy sú preč

 

Slovami, ktorými lásku hladila

Perami, ktorými slová volila

Všetkými pohybmi, každým pohľadom

Blíži sa k nemu. Krok za krokom.

 

Dnes už v moci nedrží slová
a na rytmus viet nemá sluch

Na krásu básní pomaly zabúda

Postupne zisťuje, že niet už cesty späť.

 

Teraz víla premenená v človeka
vie čo obetovala.

Dnes tou cestou, ktorú si vybrala
už sama nekráča.

 

Hoc on nemôže nikdy ju pochopiť
nikdy ju naplno oceniť
a nikdy si jej skutočnú hodnotu uvedomiť
vie ju mať pri sebe a vie ju ľúbiť.
Skutočné krídla jej ani on už dať nemôže
bude ju však viesť cestami ľudskými.

Časť mňa

29.01.2015

Milí moji budúci fanúšikovia. Venujem tento príspevok vám, lebo už teraz vás mám rada 🙂 Už od mala som mala nutkanie niečo tu za sebou zanechať. Myslela som, že najlepšie to dokážem knihou. A nezačala som písať len jednu. Mojou prvotinou bola kniha o Alici – mladom dievčati, ktorému zabili otca, ona si našla svoju prvú lásku a na koniec zistila, že vrahom bol [...]

Nečakané turbulencie

23.09.2014

Práve som prišla z práce a mám chuť vám povedať, čo sa mi dnes stalo. Tak si predstavte takúto scénu. Let z Osla na Chaniu (Grécko). Posádka už dokončila prvý servis, aj duty free servis a teraz po niekoľko minútovej prestávke nastavujú trolík na druhý servis. Pekne ukladajú malé flaštičky a prechovky, krabičky s čipsami, naberú si horúcu vodu a vyberú sa do [...]

Za nákupmi do Londýna

22.09.2014

Tak máme naplánovaný výlet do Paríža. Moja mamča má narodeniny a tak sme sa so sestrou rozhodli splniť jej asi celoživotný sen a zobrať ju na „ajfelovku“ a ranajkovať pravé francúzske „cronsanty“ (ako to ona volá 🙂 ). Lenže kedze Paríž má to svoje vlastné a krásne čaro, vyžaduje sa nové oblečenie, topánky, kabát, kabelka, nejaké tie doplnky.. A tak sme [...]

Belgicko, Európsky parlament, polícia

Krajná pravica tu nie je vítaná. Bruselské úrady zablokovali konferenciu konzervatívcov, kde mal vystúpiť Orbán

16.04.2024 17:26

Medzi pozvanými boli tiež niekdajší kandidát na prezidenta Francúzska Éric Zemmour alebo jeden zo strojcov brexitu Nigel Farage.

nehoda, auto

Tínedžer s dvomi promile alkoholu si sadol za volant, po nehode chcel ujsť

16.04.2024 17:20

Mladíka zadržal policajt, ktorý náhodou prechádzal okolo.

Vladimir Putin

Na oslavy vylodenia spojencov do Normandie pozvali Rusko, nie však Putina

16.04.2024 17:06

Šéf Kremľa nebude pozvaný z dôvodu agresívnej vojny rozpútanej Ruskom na Ukrajine.

zubár, zuby, zubný kaz,

Treba šetriť, rozhodla Dolinková a zrušila benefity u zubárov. Zdravý chrup budú mať len tí bohatí

16.04.2024 17:00

Náplasťou na rastúce ceny za zdravý chrup boli aspoň sčasti benefity zdravotných poisťovní. Od mája však pacienti o ne prídu.

shamy

someday you will find me in a champagne supernova in the sky..

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 38581x
Priemerná čítanosť článkov: 3858x

Autor blogu

Kategórie